Monday 1 May 2017

Kulit Cantik Dengan Shaklee


Jeragat! Semakin meningkat umur, semakin bermaharajalela pula bintik-bintik hitam di muka. Tompokan hitam semakin lama semakin membesar. Jeragat terbentuk apabila kita sering terdedah dengan cahaya matahari. Jeragat menyebabkan kita nampak tua dari umur yang sebenar..Ohh tidak! siapa yang mahu nampak tua dari umur sebenar kan..

Episod saya inginkan kulit bersama shaklee bermula pada bulan Februari 2017. Saya mengalami jeragat yang teruk selepas bersalin anak kedua. Dari situlah saya mula mencuba bermacam-macam skin care dengan harapan saya dapat menghilangkan jeragat. Beribu duit dah habis tau. Sampaikan terfikir untuk mencuba laser.

Akhirnya saya mengambil keputusan untuk mencuba supplement shaklee. Haa..produk yang saya amalkan ialah GLA complex, Vita-C Plus, Vita-E Complex, ESP dan Vivix.

GLA complex - ia merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. GLA complex ini berfungsi untuk menyeimbangkan hormon dan amat bagus untuk skin texture, skin repair dan buat skin glowing.

Tahu tak bahawa hormon yang tidak seimbang adalah salah satu faktor timbulnya jeragat? Patutlah gigih pakai skin care setiap hari pun jeragat tak hilang-hilang kan..



Vita-C Plus - Antioksidan yang kuat, melawan radikal bebas, melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya. Ia juga meransang pembentukan kolagen kulit, yang menjadikan kulit lebih anjal, tegang dan menjaga kehalusan kulit wajah.



Vita-E complex - ia melindungi kulit daripada sinar ultra ungu dan melindungi daripada radikal bebas yang merosakkan kulit. Kiranya Vitamin E ni adalah sunblock dalaman.

Vitamin E juga menjaga kelembapan, kesegaran dan keremajaan kulit. bangun pagi kulit rasa lembab dan glowing tau.. Selain itu, ia melambatkan penuaan dan mengurangkan garis halus dan jerawat.




ESP - Minuman protien yang memberikan asid amino terbaik yang diperlukan untuk meransang semula pembentukan kolagen kulit dan otot. Ia juga melembutkan dan membantu memutihkan kulit.



Vivix- Vivix adalah suplemen anti penuaan yang terbaik didunia! Sebab apa? Ia mengandungi 10 kali ganda lebih berkuasa dari resveratrol.

Kuasa yang ada pada resveretrol ini mampu membuatkan anda kelihatan awet muda. Resveretrol ini adalah agen antioksidan yang sangat power! Ia berupaya menjaga sel badan dari kerosakan.


Jom kita tengok beberapa testimoni pengguna yang mengambil vivix untuk mengatasi masalah kulit. Jangan tak tau, artis pun ambil vivix untuk cantik!


Kenal kan artis ni..Rita Rudaini pun ambil vivix,patutlah kulit glowing,cantik sangat.


Jeragat pudar dalam masa 6 minggu. Kulit kelihatan bersih dan sihat. Memang power lah vivix ni.


Kulit lebih awet muda dengan vivix dan collagen powder. Kedutan hilang dan kulit semakin tegang.


Yang ini pula testimoni pengambilan GLA, Vit C, Vit E dan ESP. Jerawat kecut dan parut hilang.

Kulit semakin cerah setelah mengambil vitamin E dan vitamin C.


Jeragat semakin hilang dengan pengambilan vitamin C dan GLA.

Konsultasi Masalah Jeragat

Jeragat memang sangat sukar untuk dihilangkan. Namun apabila kita faham punca, vitamin yang tepat dan teknik berkesan untuk atasi jeragat, ianya akan dapat dihilangkan. Saya sendiri telah mengambil produk ini dan merasai kesannya.

Motivasi saya berShaklee ialah mahu semua orang yang datang jumpa saya jadi cantik. Cantik adalah hampir segala-galanya bagi seorang wanita kan.
Bukan senang untuk cadangkan produk yang sesuai dengan masalah jika tak cukup ilmu di dada. Dapatkan produk hebat ini daripada saya dan saya akan berikan konsultasi yang berkesan.
Saya cukup pantang dengar pelanggan mengadu beli dengan orang lain dan orang tu suruh Google untuk tahu cara makan. Memang tak patut.

Kenapa perlu beli daripada saya?

Cik puan mahu konsultasi yang mantap?
Mahu konsultasi yang berterusan?
Saya boleh diagnose punca sebenar masalah jeragat cik puan...
dan boleh beri cik puan jawapan untuk setiap masalah kulit wajah cik puan..
 boleh berikan tips bagaimana mahu cantik lebih cepat dan selamat..
 boleh beri banyak info kecantikan percuma setiap minggu..

Pertanyaan/ Order

Jika puan berminat untuk tahu lebih lanjut, saya sangat cadangkan puan hubungi saya. Puan boleh Call / Whatsapp /SMS saya ke 0198703072.

Email: babyveron77@gmail.com
Facebook: My Facebook link
COD Tambunan, Keningau, Sook, Nabawan, Tenom dan pos ke seluruh Malaysia.

Saya akan cuba bantu dengan teknik yang sudah terbukti berkesan.

P/s : Puan boleh tinggalkan komen untuk pertanyaan. Saya akan jawab sebaik mungkin.

Di entry yang seterusnya saya akan kongsikan pula punca-punca jeragat serta cara menghilangkan jeragat dengan cepat dan berkesan.

4 comments:

  1. Kalau saya berminat , boleh saya hubungi puan Veron ?

    ReplyDelete
  2. Boleh puan,hubungi saya di talian 0198703072.Terima kasih kerana berminat.

    ReplyDelete
  3. tahniah Veron ... Blogs yang cantik. Teruskan menulis...

    ReplyDelete
  4. Wahhh.... Menarik o... Sy pun ada jeragat ni.... Pandai timbul kalo bpanas....

    ReplyDelete